tirsdag den 3. januar 2012

Før og efter

 

 

014   IMG_1479

14 kommentarer:

Helle : sagde ...

Jeg siger bare super godt gået ! håber jeg kan følge dit eksempel :-) Du ser hammer godt ud !!!!!

Anne sagde ...

Du ser hammer godt ud

Helle Mikkelsen sagde ...

Hold da op, der er forsvundet en del kilo der ;o) tillykke med resultatet det er meget flot.

Merete sagde ...

Hej Helle
Det er jeg sikker på du kan. Har du brug for et spark eller gode råd, så kan du bare skrive til mig.

Hej Anne
Tak og i lige måde

Hej Helle
Ja, en del kilo er det blevet til, takker.

Anja sagde ...

WAUW!!!!
Skal love for der er sket meget, Merete..
SUPER FLOT
KH Anja

Merete sagde ...

Hej Anja
Ja ikke

Kirsten Amstrup sagde ...

Hvor er det godt nok bare flot!!!

Merete sagde ...

Hej Kirsten
Takker

Lona sagde ...

Ja det er helt vildt med dig! Du ser bare SÅ godt ud (;o) jeg er fuld af beundring

Dorthe sagde ...

Det er bare så sejt gået!

Merete sagde ...

Hej Lona
Takker

Hej Dorthe
Takker

annettes kreativiteter sagde ...

Hej Merete
Godt gået ! Det er lige noget for mig at se den flotte Merete.
Jeg kom tilfældig ind på din blog, og har tilmeldt mig den nu. Jeg har selv netop lagt en bluse af Hanne Falkenberg ind på min blog annetteskreativiteter@gmail.com og hvis du se den, vil jeg fortælle dig, at den har jeg bevist strikket alt for lille til mig selv, fordi jeg vil tabe mindst 30 kg. Jeg har tabt 10 kg på 2 mdr og det hjælper mig at slanke mig når jeg strikker til den nye Annette.
Mange hilsener
Annette Nielsen

Marianne Kjelstrup sagde ...

Det er bare så godt gået Merete du er bare så seejjj :-)

Merete sagde ...

Hej Annette
Velkommen til og jeg vil kigge på din blog

Hej Marianne
Takker for roserne

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...