torsdag den 1. marts 2018

Lykke og Hobbi i samme indlæg


Jeg havde fødselsdag i januar og jeg har selv bestemt en af fødselsdagsgaverne. Det blev bestilt og sendt fra USA, da jeg ikke kunne finde et sted i EU hvor det jeg ønskede mig kunne købes.
Nemlig dette
lykkelykke1


De fedeste strikkepinde fra firmaet Lykke. De er indigo farvet og billedet yder dem slet ikke retfærdighed. Jeg glæder mig rigtig meget til at strikke af med dem. De er bare så glatte og bløde, selv om de er af træ. Tænken der ligger bag firmaet med genbrug af træ o.s.v. kan jeg også godt lidt.

For et stykke tid siden fik jeg en mail fra Hobbi.dk, om at de gerne ville give en sponser gave, hvis jeg ville skrive lidt om det på min blog. Det har jeg ikke noget imod så jeg har valgt et projekt og noget garn fra dem.
Jeg valgte at strikke en lang trøje/jakke til min niece på 18 år, da jeg ved at hun ønsker sig en. Jeg valgt også noget garn, som jeg ikke har prøvet at strikke af før.

hobbii

Easy Care fra Mayflower som er 100% merinould og det kan komme i vaskemaskinen, når den skal vaskes. Det er nemt og hurtigt at strikke, da det er på pinde 4,5 og garnet at blødt. Opskriften er gratis og kan hentes på Hobbiis side.

For at indlægget ikke skal blve for langt så stopper jeg nu. Men i lørdags var jeg til strikkefest i Haslev og der kommer et indlæg omkring dette også.


            

1 kommentar:

violykke sagde ...

Du må love at tage de pinde med på søndag, vil så gerne se dem i indigo. Du har helt ret, de er så gode de pinde.

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...