mandag den 4. august 2008

Lykkearmbånd med sorte lykkedyr

Da jeg laver smykker som jeg sælger, vil jeg lige vise hvad der lige er kommet ind ad døren.
Disse kinesiske lykkedyr der er sorte. De er håndmalet med hvidt og guld. De er af porcelæn.
I mellem hvert lykkedyr er der sat en rondel med swarovski-krystal i. Endvidere er der også en kugle med swarovski - krystal i. Perlerne er trukket på en tyk armbåndselastik.

Et meget smukt armbånd, så både kan bruges af mænd og kvinder.
Rondellerne og kuglen kan udskiftes til sølv i stedet for.

Jeg sælger disse armbånd for kr. 325 pr. stk.
Så hvis du har lyst til et anderledes lykkearmbånd, så skriv til meretesalg@gmail.com

6 kommentarer:

Tina sagde ...

Wooow de er flotte Merete :):) Hvis jeg ku' så købte jeg een lige nu :) dog med sølv.

Merete sagde ...

Hej Tina

Jeg sender lige en mail til dig privat.
Merete

Irene sagde ...

Merete - de er rigtig flotte. Kunne også godt tænke mig et med sølv. Overvejer lige lidt :-)

Merete sagde ...

Hej Irene
Glæder mig at du kan lide det. Du overveje bare, så kan du altid vende tilbage.
Merete

Bim sagde ...

Oj, detta var ju urläckert!!! Just något för mig som älskar svart - verkar så i allafall ;) - och guld är ju jag, inte silver... Ljuvligt!!! Dock en fattig svensk så ;) hihihi...
Må så grankott... njuter av bilden... ... ...

Merete sagde ...

Hej Bim
De er ganske flotte, og vi kunne evt. finde ud af en byttehandel, hvis det var noget?

Merete

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...