lørdag den 22. marts 2008

KAL 2008 - Super Karla´s poncho


Jeg er tilmeldt denne KAL med Super Karla´s poncho. Jeg er vild med den, sikker på at den skal jeg nok få brugt, evt på en kold sommeraften. Jeg har tænkt lidt over hvilket garn jeg skulle bruge. Jeg ville bruge noget som jeg havde på lager.

Jeg havde heldigvis shetlandsuld fra Karen Noe i 2 forskellige blå farver. Så jeg vælger at strikke ponchoen i 2 farver. Det vil sige skiftevis den ene og den anden farve. Jeg har ikke set andre vælge denne mulighed - endnu. Jeg er også spændt på hvordan det kommer til at se ud.

Derudover skal der strikkes en-tråd mohair med i hele ponchoen. Her har jeg hentet lidt blåt fra lageret, det er igen en anden blå farve. Jeg tror at det nok skal blive meget godt - hen ad vejen.

Jeg kan desværre ikke lige starte idag, da jeg lige har et andet projekt der skal være færdig først.

3 kommentarer:

Fríða sagde ...

yyyyndige farver, det bliver nok super smukt. glæder mig til at fölge med i projektet. jeg er ikke med, for nu, men bliv ikke overrasket hvis jeg hopper på senere på året.
kh.fra Island
Frida

Made By Dorthe sagde ...

Sikke nogle dejlige farver du har valgt Merete, glæder mig til at se hvordan det går fremad med projektet :-)

Jeg har også lige meldt mig til, og starter med "Halsduk", men er også meget fristet af de 2 andre muligheder, så måske bliver det til mere en 1 KAL i år.
Jeg har også valgt en blå nuance...

Forsat god påske :-)

Merete sagde ...

Hej Frida og Dorthe
Hvor er det dejligt med sådan nogle kommentar. Jeg elsker blåt, derfor er det valgt. Håber også det bliver godt.

Merete

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...