fredag den 9. maj 2008

Sommerferie - Rømø

Igennem det sidste stykke tid har kæresten og jeg talt om sommerferie. Vi har talt lidt om hvad vi hver især kunne tænke os. Der er dog den betingelse at vi skal have Tor (hunden) med.

Vi har enig om at vi ikke vil kører lige så langt som sidste år. Der var vi i Normandiet.
Så vi valgte at bliver herhjemme.

Vi har lejet dette dejlige sommerhus på Rømø fra den 30. august og 14 dage frem. Det har bare alt, også internetforbindelse. Min kæreste har aldrig været i Sønderjylland og jeg har ikke holdt ferie der siden jeg var barn.

Men vi glæder os begge to. Vi tager jo nok et smut eller 2 til Tyskland. Vi skal ihvertilfælde til Berlin, den ene dag.

Ingen kommentarer:

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...