onsdag den 21. maj 2008

Hækle- mystery III

Jeg deltager i et hækle-mystery hos Markno. Vi får et nyt clue hver 14. dag. Jeg har været meget tilfreds indtil nu, men næste clue er jeg ikke hel vild med. Vi skal nemlig gentage et af de tidligere, det gider jeg simpelhen ikke. Så jeg er gået i tænke boks, det ender med mig eget mønster tror jeg nok. Men jeg har ikke besluttet mig endnu.

Som det kan ses har jeg algt at bruge de samme 7 farver hele tæppet igennem. Jeg synes det giver et mere roligt tæppe. Jeg har også snydt lidt med det sidste clus. Vi skulle have hæklet olde-mor firkanterne mere flere farver i hver. Men igen det gad jeg ikke, så jeg valgte ensfarvede felter istedet for. Så nu er jeg sikke på at der ikke er andre der får et tæppe magen til.

2 kommentarer:

Garn, hund & kat sagde ...

Jeg hækler også omtalte tæppe, og er pointen ikke lige netop at vi alle får et unikatæppe? :-)

Jeg tænkte også på sidste mondul, om det var for meget gentagelse - men det er så ikke helt som det tidligere og jeg har så en helt anden farvesætning end i det tidligere + har hæklet det længere end det første også og volia har jeg to ret så forskelige mondulere selv om de i udgnagspunket var mere ens *s*

Og jeg har forøvrigt også hæklet mit tæppe af alle mulige rester som jeg har tigget mig til her og der, da jeg ellers fandt at mit tæppe med de 3 farver jeg havde som udgangspunkt ville være blevet for kedeligt *s*

Så jeg tror helt klart Marianne har ramt plet med betegnelsen unika tæpper *S*, for det er vist lige det vi alle får :-)

Merete sagde ...

Hej Rikke
Du har fuldstændig ret, det er unika tæpper vi får ud af dette. Jeg vælger stadigvæk et andet panel til det sidste clue.

Merete

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...