onsdag den 30. oktober 2013

Kreativ messe 2013 i Fredericia

Jeg har for første gang deltage i den nævnte messe og jeg kan fortælle at det nok ikke er sidste gang. Det var bre så fed en oplevelse, at den lever jeg længe på. Den jeg hjalp på Uldgårdens stand, så havde jeg mulighed for at komme ind i messe-hallen inden den var åben. Det benyttede jeg mig af og derfor er mange af billederne ud folk på.

Så her kommer lidt billeder

 

IMG_0273    IMG_0274

 

IMG_0276    IMG_0277    IMG_0278  IMG_0280

 

IMG_0281   IMG_0282

 

IMG_0283   IMG_0279

7 kommentarer:

Denblyviol sagde ...

Hold da op en masse spændende ting du har nået at se.

Varme klem, Irene!

Fru Knudsen sagde ...

ja, det er en god oplevelse at opleve messen

Aslaug/Strikkefåret sagde ...

Det var også en god messe. Jeg synes det kunne være lidt svært, at tage billeder. For der var godt nok mange mennesker :)

Strikkeheksen sagde ...

Hold da op, Merete, der var vist meget at se på - også lidt rart at kunne gå rundt inden der blev sort af mennesker :-)

Madam Munch sagde ...

Sådan gjorde jeg også på Saltum Uldfestival, gik rundt mellem standene, inden der kom folk. Derefter var det også umuligt at fotografere.
Godt at du har nydt det.

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Hold da helt op, de ting så jeg da slet ikke dernede Merete :-))

Emmy sagde ...

Det ser spændende ud med alt strik og andet håndarbejde. Fine billeder du har taget inden hallen blev fyldt op af "strikkefolket":-)

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...