tirsdag den 8. oktober 2013

Strikkefestival 2013 med webstrik

 

I weekenden har jeg været til strikkefestival i Maribo sammen med webstrikkerne. Vi boede på hotel Maribo Søpark. Skønt hotel med en kanon udsigt udover søen. Jeg var ikke så heldig at have udsigt til søgen. Jeg havde væelse i stuen ud til parkeringspladsen, og det gik udover min nattesøvn, hver nat. Men jeg kan jo sove, når jeg bliver gammel.

DSC_0010

Vi ankom fredag eftermiddag og ved ankomsten, fik vi udleveret en goodiebags.

IMG_0258      IMG_0265     IMG_0266

Som I kan se, så var det en af de større goodiebags. Der var faktisk en hele posefuld til hver. Det er første gang vi har fået det. Sikke et arbejde der må lægge bag ved sådan en pose til os alle.

Menuen fredag aften så sådan ud:

IMG_0262

Det smagte bare så godt, og alt var vel tilberedt. Det var alt den mad der blev serveret for os.

Der blev også gjort lidt indkøb, både på festivalen og på vej dertil.

IMG_0263    IMG_0260    IMG_0261

Søndag var det bare det sådan et godt vejr. Vi kunne sidde udenfor og strikke og spise frokost.

DSC_0020    DSC_0021

Der er skal lyde en rigtig stor tak til Bente, Hanne og Trine i det store arbejde der er lagt, for at vi alle kunne have en perfeekt weekend. Batterierne er ladt op til vinteren. Sådan en weekend kan jeg leve længe på.

Til sidst nogen billleder der er taget søndag formiddag nede ved søen i Maribo

DSC_0014    DSC_0015

PS: Husk at alle mine billeder kan klikkes større

9 kommentarer:

Penille Hjortnæs sagde ...

Det ser ud til at have været en dejlig weekend med masser af lækkerier (både uldne og spiselige ;-) )
Er der noget lækkert i "Østen for solen"? overvejer meget at ønske mig den i fødselsdagsgave...

Knus Penille

Merete sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Merete sagde ...

Pernille der er ikke andet end lækre ting i den bog. Jeg kunne strikke dem alle

Lona sagde ...

SÅ skønt en weekend, tak for dit dejlige selskab ;)

Ellen Kathrine sagde ...

Tak for sidst Merete, det var rigtig hyggeligt :-)

dqpage sagde ...

Det har garanteret været en god oplevelse :o)
så så flotte goodiebags !

Strikkeheksen sagde ...

Det ser ud til at have været en fantastisk tur :-) Og efterårsvejret har jo bare vist sig fra sin bedste side - lige til i dag ;-)

Fru Knudsen sagde ...

Det lyder som en super god week-end

Benedicte sagde ...

Ja, tak for sidst Merete. Det var virkelig en utrolig dejlig weekend! Ren forkælelse :-)

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...