fredag den 3. februar 2012

UFO og Give Away

Så har jeg fundet en ufo frem for februar. Der mangler lidt mere end der gjorde for januar. Men jeg krydser finger for at den kan nå at blive færdig.

 

IMG_1525

Det er kællingesjalet som jeg begyndte på for et par år siden. Men jeg er gået i står allerede ved borten.  Jeg synes det er et flot sjal, så det er lidt ærgeligt, at det bare ligget gemt væk.

Garnet er Dansk Pelsuld i en skøn vinrød farve.

For et stykke tid siden, havde hende her – en give away på sin blog. Hun havde lavet maskemarkør og rækkemarkør og synes at der var andre der også skulle have gavn af hendes arbejde.

Og jeg var en af de heldige vindere og for en lille uges tid siden, komme rækkemarkøerne som jeg havde vundet.

 

IMG_1511

Så tusind tak for de meget flotte rækkemarkør og de kommer helt sikkert til at gøre gavn i mit strikketøj, på et tidspunkt.

8 kommentarer:

annettes kreativiteter sagde ...

Det bliver spændende at se når kællingesjalet rigtig tager form. For vi få vel lov at følge strikkeriet ?. Du ved jeg er selv igang med strikketøj som tager nogen tid at blive færdig med.
Håber du er ell. vil være på min blog også. Mange hilsener
annetteskreativiteter.blogspot.com

Uldbegavet sagde ...

Kællingesjalet kender jeg ikke, men jeg glæder mig godt nok til at se dit, for det tegner lovende.
Dejligt med nogle rækkemarkører, det kan man altid bruge, tillykke med gevinsten.

annelises kreativiteter sagde ...

Hej Merete. Jeg har fuldt din blog et stykke tid og nyder hver gang at se alle de spændende ting du har gang i.

Merete sagde ...

Hej Annette
I får i hvertilfælde sjalet at se, når det r færdigt.

Hej Uldbegavet
Det gør jeg også

Hej Annelise
Hvor er det dejligt at du har lyst til at vende tilbage

Strikkeheksen sagde ...

Sikke nogle dejlige, dejlige fødselsdagsgaver du har fået. Der skal nok komme mange dejlige projekter ud af dem :-)

Jeg glæder mig også til Kællingesjalet, så strik du bare løs ;-)

Merete sagde ...

Hej Lene
Ja, der var mange dejlige ting imellem.

Anne sagde ...

Du må være født under en heldig stjerne :-)
Det er sejt af dig, at du hiver fat i alle de gamle ufo'er. Så har du snart ren samvittighed.

Merete sagde ...

Ren samvittighed, det er det et stykke vej til endnu. Det er ikke særlig tit at jeg har været heldig. Men det er dog lykkes et par gange inden for det sidste år.

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...