tirsdag den 6. maj 2008

Sidste pakke fra hemlis 3

Nu er det vist på tide, at jeg får taget et billed af min pakke fra min hemlis 3.
Jeg havde på fornemmelsen at min hemlis 3 var en dansker. Men jeg havde ikke regnet ud at hun boede i Malmø.

Men i den sidste pakke som jeg modtag for små 14 dage siden afslørede hun sig selv. Der er tale om PiaT, som jeg kender fra webstrikkerne.


Pakkens indhold:
2 nøgler strømpergarn fra Drops. Sikke nogen skønne farver, glæder mig til at strikke strømper i det garn.
3 pakker chokolade. Der er bare tale om guf-chokolade af den bedre slags. I behøver ikke være bange for at chokoladen smelter - imens jeg tager billedet.

Chokoladen er nemlig spist for længst.
Endnu engang tusind tak for alle pakkerne, og det har alle været noget som jeg kunne bruge.

Ingen kommentarer:

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...