mandag den 20. april 2009

Garn og chokolade

For et stykke tid siden meldt jeg mig til denne bytteleg, hvor vi skal bytte garn og chokolade.

I fredags dumpede denne skønne grønne kurvert så ned i min postkasse. Jeg var meget spændt på hvad den indeholdt.

Picture 160

2 plader god chokolade og 100 g lingarn. Mon ikke det er det samme som hørgarn. Det minder i blankhed om silke, men bedste ikke i blødhed. Men det er en smuk farve. Farven er ikke korrekt gengivet på billedet, den er støvet grøn.

Picture 162

Det er Kristina Åsberg som har sendt denne skønne pakke til mig. Tusind tak for det, og igen noget garn som jeg ikke selv ville have købt.

Kristina vil gerne vide hvad jeg vil bruge garnet til. Jeg vil strikke det sammen med en tynd alpacca til et sjal/tørklæde. Jeg tror det vil blive lækkert.

Så endnu engang tusind tak.

8 kommentarer:

Tine sagde ...

Sikke da en dejlig gave.
Garn og chokolade. En fantastisk kombination.
Og hvor ser det dejligt ud, det du har fået der.

Merete sagde ...

Hej Tine
Det er lækkert og chokoladen er intakt endu
Merete

Merete sagde ...

Hej Merete
Det var da en sjov leg. Det ser meget lækkert ud, det hele.
Hilsen
Merete

Merete sagde ...

Hej Merete
Det er en sjov leg at deltage i.
Og det hele er lækkert
Merete

Strikkeheksen sagde ...

Jeg er helt sikker på, du nok skal få noget godt ud af det garn :-) God fornøjelse med chokoladen :-)

Merete sagde ...

Hej Strikkeheks
Det er jeg også sikker på, men har aldrig strikket med rent hør før.
Merete

Frida sagde ...

Det ser i hvert fald ud til at være spennende garn. Glæder mig at se resultatet :) Tak for kommentaren i min blog. Billede af garnet lægger jeg ud nu ;-)

Merete sagde ...

Hej Frida
Jeg er også meget spændt på det garn.
Merete

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...