mandag den 6. april 2009

Garn og chokolade

chokladogarn

Garn og chokolade er en herlig kombination. Chokoladen smager skønt og garnet er lækkert at gramse på.

Hos stickamera i Sverige har jeg tilmeldt med en lille leg – der er desværre lukket for tilmeldninger – hvor vi skal bytte garn og chokolade.

Jeg har idag pakket en pakke til Lena i Örebro. Hun skal have 200 g chokolade for Anton Berg, den bedste chokolade jeg ved. Derudover skal hun have 100 g rustik garn fra Karen Noe. Der skulle være nok til et sjal. Det er garn med både cachmere og silke i, meget lækkert.

Så nu venter jeg bare på at posten kommer med en pakke til mig, med garn og chokolade. Tænk hvis jeg kunne modtage tage den inden påske.

2 kommentarer:

Tine sagde ...

Chokolade og garn.
Sikke da en fantastisk kombination!
Bedre kan det da næsten ikke være :-)

Glæder mig til at se hvad du får.

Merete sagde ...

Hej Tine
Du har fuldstændig ret, jeg glæder mig også.
Merete

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...