søndag den 1. marts 2015

Blogtræf

 

Igår var jeg til blogtræf hos Violyke, og det var super hyggeligt som det plejer. VI var 14 kvinder som mødtes og brugte eftermiddagen sammen. Nogen kendte hinanden i forvejen og andre var nye. Men altid skønt at møde nye og kendte ansigter.

Når der er blogtræf hos Violykke, så er vi blevet forkælet med en goodiebags, og det blev vi også denne gang. Det var helt vildt, hvor meget vi – Violykke og jeg – havde fået samlet sammen til os. Jeg hjælper gerne en anden gang. Jeg vil sige tusind tak for en vidunderlig eftermiddag, sammen med en flok skønne kvinder.

IMG_0777

Her er det som jeg kom hjem, garn, tesi, hæklenår, målebånd, magnetter og meget andet. Altsammen ting som jeg er meget glade for. Det isblå garn, er jeg bare vild. Farven er bare så flot, så det skal jeg helt sikket have en trøje af. Jeg skal så lige købe lidt mere garn, men det gør heller ikke noget. For det kan fåes super billigt som Miinga.dk Hvis du ikke kender dette websted, så kig derind. Garnet er bare så billigt at man tror det er løgn

Her er en liste over de firmaer, der gav gaver til træffet igår, klik på dem og kig ind i deres butikker:

Domicil blomster                          Rauma Ull

Miinga.dk                       Englegarn

Emoi.dk                                      Lene Holme Samsøe

Ho Strik                 Wiola

Hanne Keramik                              Isager

Kaffekrukken, Køge                     Filato

Nordiske masker                    Woolspire

Kauni                              Ulstrup garn

Frøken strik                                                  

Garnfidus

8 kommentarer:

Helle sagde ...

Hvor lækkert ...Må vist med igen ;-) ikke for gaverne men selvskabet ;-)

Pia sagde ...

Ja det var helt fantastisk som der var sponsoreret til blogtræffet igår. Tak for en superhyggelig dag og tak for indsatsen både du og Lykke gjorde for os andre.

Strikkeheksen sagde ...

Det er da helt utroligt som I har fået gode ting til jeres træf - som jeg skrev til Anne (mandagspigen), så er det da en win-win-situation både at møde andre strikkegale kvinder og så ovenikøbet få gaver for det :-)

Zette sagde ...

Jeg er godt i gang med at spinde BFL til dig. Uha, det bliver godt garn.

Lea sagde ...

Hold da op.

Zette sagde ...

Dejligt at høre, du har modtaget garnet.
Du kan med fordel strikke sokker på pind 3½-4, hvis du vil.
God fornøjelse.

Uldbegavet sagde ...

Det lyder som om det var en god dag.

christunte sagde ...

Det er da en frygteligt forfærdeligt farlig side du lige linkede til der!
Jeres goodie-bags ser utroligt skønne ud.

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...