torsdag den 1. september 2011

Gaver

er der faldet ned i min turban igennem de sidste par uger. Det er super dejligt at modtage pakker, så er det lige meget om man kender indholdet eller ej.

Det startede med at jeg vandt en præmie på beauryspace.dk, som er en blog som fortæller om, hvordan man plejer sin hud o.s.v. Denne blog har også rigtig mange præmier som man kan vinde. Det eneste man skal gøre er at lægge en kommentar.

Her er min præmie, som jeg glæder mig til at bruge.

IMG_1248

For et stykke tid siden, deltog jeg i en pakkeleg her på nettet. I den forbindelse skulle jeg give stafetten videre og her meldte min søde strikkeveninde Anne sig på banen. I tirsdags modtag jeg så nogen skønne pakker fra hende.

IMG_1246

2 nøgler strømpegarn
1 lys som er udformet som en udulant
1 pakke med te
1 rappenskralde, jeg ved ikke om det måske er en pæn hentyning – nej det tror jeg ikke.
Tusind tak Anne for en skøn pakke, nu må jeg lige tænke over hvad der skal retur til dig.

Idag modtag jeg så en pakke, som jeg har givet mig selv, nemlig denne bog

IMG_1242

Annette Danielsen´s nye strikkebog. Der er godt nok mange fede modeller i, så der kommer nok et par stykker på mine pinde.

Disse 2 modeller er jeg faldet for, som de første der skal strikkes.

IMG_1243  IMG_1244

10 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Dejligt med nogle gaver, dem kan man ikke få for mange af.
Jeg kan godt forstå du er faldet for Anette Danielsens Ø-modeller. Jeg skal også strikke flere af dem, der er mange flotte opskrifter i bogen.

Kirsten Amstrup sagde ...

Hvor er du heldig - eller måske skal jeg sige, "som man sår, så høster man", for jeg har jo ikke deltaget i nogen som helst pakkeleg.
Men også jeg har givet mig selv "Kunsten at strikke en ø", og den kom også i dag. Jeg har dårligt fået set den endnu, men "Eskildsø" er også meget tæt på mine strikkepinde. Jeg tror nok, men skal være mørkeblå. Så der er flere fornøjelige timer foran.

Susannes syslerier sagde ...

Sikke nogle skønne ting, du har fået. Og lækker bog, Anette D har lavet, og som du allerede er den heldige ejer af. Kan se, at vi er faldet for de samme modeller.

anne sagde ...

Halløjsa, det var hurtigt, at du fik fingre i bogen. Jeg må straks ha' den også.
Og nej, rappenskralden er ikke en hentydning ;-)

Pia sagde ...

Dejlige gaver du har fået. Gaven fra dig selv er også rigtig god. Spændende at få den mellem fingrene og lade sig blive inspireret.

Min hverdag som pensionist sagde ...

Hold da op, hvor du er blevet begavet....og hvilket skønne ting;o))

God fornøjelse med det hele;o)

Kh. Majbrit:)

Strikkeheksen sagde ...

Ih, jeg fik bogen i går og jeg er også totalt vild med både Eskildsø og Fanø og nå ja, så en 5-6 stykker mere ;-)

Sikke dejlige pakker du har fået - kan godt forstå, du elsker at modtage dem ;-)

Lona sagde ...

Sikke nogle dejlige gaver (;o) jeg er også ved at være klar med min (havde måske glemt det en lille bitte smule) opdagede også Anette's nye bog - uha siger jeg bare!!

Bente B sagde ...

uhaaa da, lækre modeller.

Og sikke en heldig kartoffel, du er !!

Helle : sagde ...

Sikke nogle skønne gaver, hvor ser den bog godt ud blusen/tunikaen Bornholm har jeg forelsket mig i så den må på ønskesedlen engang.

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...