torsdag den 21. februar 2008

Hemlis - hemmelig ven

Så kom posten med en pakke fra Sverige idag. Det er en pakke fra min hemmelige ven. Sikke en gave.



Du min hemmelige ven, du må være tanke-læser. Jeg har valgt netop op det sjal, som du sendte opskriften på, til mit næste større projekt. Jeg gik bare og overvejede hvilken farve det skulle være i.
Det har du, nu hjulpet med. Der var 5 nøgler 1-trådet kauni i pakken. Det er i en lækker chokolade-brun farve. Sjalet blivet super flot. Der var også chokolade med i pakken.
Så tusind tak, for en helt igennem pragtfuld gave. Kunne ikke være bedre.

2 kommentarer:

Merete sagde ...

Flot ny blog du har fået, jeg vidste ikke at du var flyttet. Tak for kommentaren på min blog.

Merete sagde ...

Hej Merete
Det er også først for nyligt at jeg er flyttet hertil. Men jeg er tilfreds indtil videre.

Merete

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...