søndag den 31. januar 2016

Gevinster

Igennem hele december 2015 deltog jeg i rigtig mange konkurrencer på facebook og på internettet, og jeg har været ret heldig med at vinde.

Hos Marte Helgrtun vandt jeg et gavekort på kr. 1500.  Marte er en norsk strikkedesigner som laver noget ret fedt  børnetøj og der er også nogen ret gode opskrifter til voksne.
Jeg skulle så finde ud af hvad jeg ville have for de kr. 1500 og min gevinst kom for et par dage siden
             

IMG_0903      IMG_0904   

Grunden til at jeg først har fået min gevinst nu, er at jeg skulle have hendes nye strikkebog som hedder Strikketid. Den udkom først den 22. januar 2016.
Udover dette har jeg valgt garn til denne model, men den farve som jeg har valgt er udsolgt. Så det bliver eftersendt. Jeg har valgt en blå farve, jeg er lige ved at tror
at det er den samme som på billedet.

360_300_True_True_1_85__fileshare_filarkivroot_mønster_Dame_MH0038Himmelblaa_kjole_dame

Så deltog jeg også i julekalenderen hos Charlotte Kaae. Her var jeg heldig at vinde en gave som var sponsoret af Fox og Jane i Ballerup.

IMG_0898

Det er et strikkehæfte fra Lana Grossa og 6 nøgler garn også fra Lana Grossa. Garnet hedder Arioso og er merinould med baby alpakka. Så er det meget blødt og
lækkert. Ved ikke helt hvad jeg skal strikke af det endnu.
Her er et par billeder fra hæftet
IMG_0899IMG_0900IMG_0901

Til sidst var jeg heldig hos Galets, og vinde et af deres smukke halssmykker.

IMG_0897.

Det er keramik og serien består af halsringe, armbånd og øreringe. Og de kan fåes i alle mulige farver. Så der er noget for en hver smag. Jeg er super glad for mit
halssmykke og når jeg har det på, så skal folk lige se og mærke. Og det får de lov til.

14 kommentarer:

dqpage sagde ...

Du har da lige været inde i en heldig stime !
tillykke med alle gevinsterne. Det var da en pragtfuld start på året. :o)
Og sikke flotte ting, du skal til at igang med.

Strikkeheksen sagde ...

Sikken en gaveregn, Merete - hvor er det dog dejlige ting, du har vundet. Marte Helgetuns bog ser særdeles spændende ud, det kan være jeg skal have den på hylden - indtil videre har jeg én af hendes børnestrikbøger. Halssmykket er meget elegant - kan godt forstå folk lige skal røre :-)

annelises kreativiteter sagde ...

Hold da op nogle fine ting du har vundet. Tillykke med det.

Lene Zaar sagde ...

Tillykke med gevinsterne. Det er dejligt at se, at det kan lykkes at vinde. Jeg deltager ikke i så meget, men har også været heldig.

Fru Knudsen sagde ...

Tillykke, enten har du deltaget i rigtig mange konkurrencer eller har du bare været mega heldig. Endnu en gang tillykke og god strikkelyst

Uldbegavet sagde ...

Det er da helt vildt så heldig du har været - måske skulle du begynde at spille lotto.
Det er nogle fine gevinster, tillykke med dem. Strikkebøger og garn kan man aldrig få for meget af. Det er skønt med ny inspiration. God søndag.

Lydert sagde ...

Det er da helt vildt så mange skønne ting, du har vundet, tillykke med dem alle sammen

Mette G. sagde ...

Hvor har du bare været heldig. Ene skønne sager. Stort tillykke og rigtig god fornøjelse med dem.

Madam Munch sagde ...

Det er dejligt med lidt held en gang imellem. Nu må du i gang med alt det, du har fået.

Garn, hund & kat sagde ...

tillykke med dine fine gevinster :-)

Lona sagde ...

Vildt skønne gaver du har vundet {;o)

Mormorstrik og Farmorsysler ❤️ sagde ...

Tillykke med de flotte gevinster. Du har sandelig været i en heldig periode.

Emmy sagde ...

Hvor har du været heldig. Skønne gaver. Er spændt på at se det /de færdige resultater.

Madam Sand sagde ...

Hvor skønt at du har været så heldig. Det er gode og brugbare gevinster.

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...