søndag den 18. december 2011

Adventskalender

er hvad jeg har deltaget i år sammen med nogen af strikketøserne. Vi aftalte engang i november,  at det kunne være sjovt med sådan en kalender. Vi måtte bruge kr. 200 på projektet.

Min advents ven var Bente B, og her er hvad jeg hvad jeg har fået:

1. søndag i advent

IMG_1407

Dent er et dekorations-ark til at pynte på vinduerne + 2 nøgler lækkert alpaca fra Mirasol

2. søndag i advent

IMG_1420

En sæt med tuscher som er med guld og sølv farve. De er bare så gode når jeg skriver kort + 2 nøgle alpaca med silke. Jeg har aldrig set dette garn før.

3. søndag i advent

IMG_1448

1 ark med søde nisser, kan bruges til at sætte på juleposten. 1 nøgle super soft fra Marianne Svit i farven crocus.

4. søndag i advent

IMG_1453

1 nøgle opal strømpegarn i nogen skønne farver og 1 skøn broche. Jeg vil se og jeg ikke kan få sæt en nål på den. Lige nu er det sådan en som man kan trække et tørklæde igennem.

Der var endnu en lille bitte ting nemlig denne

IMG_1454

en lille bitte broche, med 2 små julesokker. Jeg er næsten sikker på at Bente B selv har strikket dem.

Tusind tak for alle gaverne Bente, det skal nok komme til gavn. Jeg håber vi kan gentage det  i 2012?

2 kommentarer:

Lis sagde ...

Det var lækre gaver og selvfølgelig er det garn fra en strikkeveninde. Jeg synes det var en god ide i har skabt jer der, og så kan man jo håbe at succesen forsætter de næste mange år.

kh. Lis

Merete sagde ...

Hej Lis
Ja, det var nogen lækre gaver

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...