fredag den 17. oktober 2008

Hallowen i Tivoli

Igår tog min søster og jeg en tur i Tivoli. Vi havde hendes 2 børn med. Vi havde en dejlig og hyggelig dag. Der var noget for os allesammen.

Tivoli var pyntet rigtigt flot op til hallowen. Der mangler ikke græskar. Der har været flere tusind.

Vi mødte også nogen skønne personer. Nogle var kendte og andre ikke så kendte.


Her hilser min niece på Pjerrot.

Her spiser hun blå candyflos. Hun blev helt sort inde i munden af det. Det smagte af blåbær. Vi så at man kunne få candyflos i mange farver, blå, røde, orange, grønne.
Vi brugte 6 timer i Tivoli. Så alle mand var godt trætte da turen gik hjem med toget. Vi spiste nem aftensmad hos morfar. Så dagen var en rigtig hyggelig og fornøjelig dag med en god afslutning hos morfar.

14 kommentarer:

Fríða sagde ...

det ser dejligt ud, jeg eeeelsker Tivoli!
kh.fra Island
Frida

Merete sagde ...

Hej Frida
Det var også rigtigt dejligt. Jeg elsker også Tivoli.
Merete

Strikkeheksen sagde ...

Ja, det er skønt at befinde sig i eventyrland i et par timer :-) Ser rigtig fornøjeligt ud :-)

Merete sagde ...

Hej
Det har du fuldstændig ret i.
Merete

Tine sagde ...

Sikke da en masse dejlige billeder.
Det har da været en rigtig god tur.
Vejret ser også ud til at det var med jer.

Merete sagde ...

Hej Tine
Vejret var perfekt. Begyndte at regne, da vi tog hjem. Så det kunne ikke passe bedre.

Merete

Joan sagde ...

Åh jeg er så vild med at komme i tivoli, når endelig jeg kommer til Sjælland. Det har sin egen hygge at gå rundt der.

Merete sagde ...

Hej Joan
Det kan jeg kun give dig ret i.
Merete

Janne sagde ...

Det ser hyggeligt ud, jeg har en drøm om en tur i november-december til jule halløj, men det passer bare aldrig med at vi er på sjælland på den tid af året.

Merete sagde ...

Hej Janne
Det var rigtigt hyggeligt. Det er også om ikke mere hyggeligt til jul.Jeg tror også der falder en tur af til jul derind.
Merete

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Det ser skønt ud!
Kære Merete jeg har din PIF gave klar og parat, men jeg har mistet din adresse, så er du ikke sød at sende den til mig igen på lykkefanten (ad) hotmail (dot) com?

Kh Karen S

Merete sagde ...

Hej Karen

Det var en skøn tur og jeg skynder mig at send min adresse til dig.

Merete

B.J.O. sagde ...

Så annoncerer Tivoli, at I godt kan tage derind igen - for nu er der jo Jul i Tivoli! (Gad vide hvornår de finder på at lave Påske i Tivoli...) :-D

Merete sagde ...

Hej BJ
Det er måske lige tidligt nok. Vi kommer nok en tur der ind i december.
Merete

Peacock vest/kjole

Sikke et pragtfuld vejr vi har haft de sidste par dage. Jeg nyder rigtigt at der er kommet lidt mere varme i luften og det snart er tid til ...