var jeg til i lørdags hos Lykke. Dem som deltog var
Lykke, hendes søster, Anne, Anne, Lene, Helle, Trine, Kirsten, Kirsten og Pia.
Jeg har desværre ikke nogen billeder fra dagen, da jeg glemte at tag dem. Det er fordi, at det var en super hyggelig dag, hvor snakken bare flød for det første sekund. Det er utroligt, at man kan sætte kvinder sammen, som næsten ikke kender hiannden. Og så på grund af, at en fælles interesse binder os sammen, så kan snakken går derud af.
Tusind tak til Lykke og hendes søster for at have planlagt denne eftermiddag. Der manglende bestemt ikke nogen. Der var tærter, boller, laks, ost, muffins, chokolade, kaffe, te o.s.v. Så der var ikke nogen som led nogen nød.
Lykke havde også haft et stort arbejde med at få lavet en goodiebages til os alle. Og der var utroligt hvad den indeholdt.
Der var garn, opskrifter, te, badesalt til fødderne, kakaosmør til karbadet, strikkepinde, strikkekits o.s.v.
Da vi ankom hos Lykke, så var hendes sofabord fyldt med en masse ting, det viste sig at være endnu flere sponsergaver, som vi skulle trække lod om I løbet af dagen. Vi måtte alle trææe 4 lod, og her er hvad jeg kom hjem med.

Dem som havde været sponser for alle disse lækre ting var:
Kaar design, Sorø sy & rens, Raunsborg, Kastanie strik, Isager, Lille strik, Geilsk, Karen Noe, Kaffe krukken i Køge, Garn pusher, Isstrik, Wooltimo, Garnværkstedet, Rachel Søgaard, Kauni, Tante Hanne, Chaplon tea, Marianne Østergård, Lisa Renner, Mille Marengs.
Så jeg siger tusind tak for en fed eftermiddag til alle som deltog, og kan kun anebefale andre at deltage I et blogtræf.